civil.ge
არასამთავრობოები „ფეისბუქს“ არჩევნების წინ პოლიტიკური რეკლამების გამჭირვალობის ზრდისკენ მოუწოდებენ
47-მა არასამთავრობო და მედია ორგანიზაციამ 29 ივნისს მარკ ზაკერბერგს, „ფეისბუქის“ დამფუძლებელს და CEO-ს, და ნიკ კლეგს, „ფეისბუქის“ გლობალურ საქმეთა და კომუნიკაციების ვიცე-პრეზიდენტს, ღია წერილი გაუგზავნეს, სადაც მოუწოდებენ მათ, რომ აღკვეთონ „ანონიმური, კოორდინირებული და დასპონსორებული პოლიტიკური დისკრედიტაციის“ კამპანიები საქართველოში. მათი ერთ-ერთი მოთხოვნაა, რომ ხელმისაწვდომი გახდეს პოლიტიკური რეკლამების ბიბლიოთეკა საქართველოში, რაც საშუალებას მისცემს მკითხველს, მიიღოს ინფორმაცია რეკლამის …